onsdag 20 maj 2009

Jag är inte snabb!

Hej alla glada!

Jag lovade ju att jag skulle uppdatera när jag kom hem från semestern.
Vi har haft det jätte mysigt med SOL, bad och mys. Det blev en hel del bilder tagna (ca 2200st) så jag måste erkänna att jag inte ens fört över dem till datorn äånnu för det känns som om jag skulle behöva en hel kväll för att sitta och sortera dem ordentligt på en gång.

Men jag lovar att det kommer bilder från solen snart.

Nu till helgen =)=) LÅÅÅÅNG ledigt och fin besök. Kompisarna Emma och Ida kommer hit med sina busbarn så vi skickar min karl till fjällen för att få mysa i fred hela helgen. =)

Go och gla kex chokla...

1 kommentar:

sagapo sa...

Hjälp, jag trodde jag var värst på att ta kort men jag verkar ha mött min överman. Förstår att ni har haft en skön vecka på Rhodos./ Hälsningar Carita